Filmy, reklamy, książki. Są to tak powszechne formy przekazu, że każdy z nas je z pewnością bardzo dokładnie zna. Świat reklam również może być interesujący, jeśli podejdziemy do nich pod odpowiednim kątem i zaczniemy je głębiej analizować i zastanawiać się nad sensem. Mało kto z nas jednak zastanawia się i rozważa wiele aspektów, z których poszczególne przekaźniki są zbudowane oraz to jaki mają przekaz i wpływ na nas.
Co to fabuła? To bardzo dobre pytanie. Każdy z nas z pewnością wie o co chodzi, jednak nie byłby w stanie jakoś rozwinąć tego wątku, w końcu kto nie wie co to takiego? Przede wszystkim każdy film, każda reklama i książka muszą mieć fabułę. Film może być oparty na fabule z książki i na odwrót. Na podstawie książek mogą powstawać również gry. Fabuła jest zatem najistotniejszym elementem. Jeśli będzie nudna, niczym nie zaskakująca, tzw. „odgrzewany kotlet” w nowej formie, prawdopodobnie nie wpłynie pozytywnie na odbiór i nie wzbudzi zainteresowania. Fabuła musi być ciekawa, błyskotliwa, logiczna, zaskakująca i wciągająca. Czasem im prostsza, tym lepsza. Niekoniecznie trzeba szukać daleko. Pamiętajmy także, że na odbiór fabuły wpływa także styl pisania czy zekranizowania, ale także to, jak zostanie poprowadzona akcja.
Świat filmów, reklam i książek jest z pewnością trudny. Wymaga sporej kreatywności i często także szczęścia. Odbiorca musi nas zauważyć, musimy się mu spodobać. Jeśli już uda nam się kogoś zainteresować, jest spora szansa, że poleci nasze dzieło dalej i tym samym zdobędziemy spore grono odbiorców.

nagrodobiorcy.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here